Merhaba, 2 gündür vajina içerisinde zonklama sızlama gibi şeyler hissediyorum. Kaşıntı yok. Bir kaç haftadır çok özür dilerim beyaz hafif katı kıvamda bazen sulu akıntı yaşıyorum. Doktor kontrolüm 8 Haziran’da.. Sizce mantar mı? Bebeğime zararı olur mu? 23 hafta 5 günlüğüz