Nutellaaaa 5 haftalik bebegim kizlar bugün uyurken çok şiddetli karın ağrısı yaşadım inledim resmen ağrıdan şuan uyandım bişeyim yok hastaneye gitmeli mıyım sizce korktum da birazcık açıkçası
Sedos199535 Nutellaaaa üşütmus olabilirmisiniz benimde agriyodu 2 gün öyle ağrıdı gecti sonra doktor buscopan iç dedi hatta içmedim gecer diye gecti