Mlhameliha Arkadaşlar 11.belirtisi nasıl olanlar yorum yapar mı bende bel ağrısı karın ağrısı var normal mi sizde de var mı böyle başka ne belirtiler var. Merak ediyorum
kedilianneee Mlhameliha merhaba yarın 11. Haftaya giriyorum. Gece sağ yada soluma yatıyorum genelde belim ve bacağıma doğru agrı oluyor ne tarafıma yatarsam 😢 benim 9. Haftadan sonra sabahları kusmam başladı hala devam ediyor ama sadece sabahları oluyor
Mlhameliha kedilianneee seninle aynıyız canım bende yarın 11 olucam ama belirtiler değişik geldi bana internetten araştırdım rahim büyüdüğü için oluyormuş merak ettim bende sizde de aynı mı oluyor gerçi herkeste belirti değişik olur