Rumeysagnc kızlar ben meryem ana eli otu var duymuşsunuzdur onu yaptım ilk gebeligimde gece 12 de hastaneye gittim sabah 5 te doğmuştu oğlum ben ona bağlıyorum inanmıştım da doğumu kolaylaştırır diye çok sancı çekmedim çok şükür inşallah bunda da yapacağım bu da öyle kolay olur şafak 17 az kaldı