Bugün ne umutlarla gittiğim hastaneden yine boş döndüm bebeğim kanala girmek üzere 2 santim açılmam var baskı hissediyordum evet bebek baskı yapıyormuş inş bugün yarın gelecek ama ben çok sabırsız biriyim hemen gelsin istiyrpum kolay ve hızlı doğum için önerileriniz nelerdir ?