39+1 haftalık hamileyim hamileliğimin başından beri mantar var her kontrolde fitil veriliyor geçmiyor canım yani çok kötü bir durum doğumdan sonra mantar ilacı baslaticagini söyledi doktorum eğer geçmezse hamileliği bağlı çıkıyormuş duş jeli kullanmiyorum sıkan iç camasirlari giymiyorum genital bölgemi sürekli temiz ve kuru olmasını sağlıyorum iç camsirlarimi yüksek ısıda ayrı yıkayıp utuluyorum ama hiç geçmedi sadece biraz hafifletiyor o kadar
Fatmasylp masylp#15444396