Yenianne241 Kızlar 37 haftalık hamileyim sıfır almam ve hiç sancım yok pazartesi sunni sancı ile doğumum başlatılacak bazı rahatsızlıklardan dolayı kendi sancımla doğurmayı cok isterdim epidural düşünüyorum sunni sancıdan korktuğum için sıfır açılma ile gidip sunni sancıyla doğum yapan var mı tecrübelerinizi paylaşır mısınız
Nevnev Yenianne241 Allah kolaylıkla kucağınıza almayı nasip etsin inş. çok özel değilse rahatsızlığınız neydi?
Sweetyy Yenianne241 Yenianne241 merhaba , benim de kaşıntılarım var anlattığınız gibi , gebelik kolestazından şüpheleniyorlar , testlerin sonucunu bekliyorum . 29. Haftadayım , sizin ne zaman başlamıştı şikayetleriniz , ilaç mi kullandınız .
058elf Yenianne241 40+4 de doğum yaptım suniyle 0 açılmam vardı, kndi sancımızdan farkı ne bilmiyorm ama suni almayanda bağırdı bende 🙈
Yenianne241 Nevnev amin çok sağolun bende gebelik kolestazı var bebeğe bulaşma ihtimali yüksek gebelik kolestazı vücutta aşırı kaşıntım vardı kıllarım bacaklarım karnım hiç durmamaya kaşınıyordu karaciğerden kaynaklı bir hastalık çıktı
Seymakrpnr34 Yenianne241 benim doktorum olsa suniyle ugrasmaz direek alir sezeryene sanslisin saglikla gelsin
Nevnev Yenianne241 çok geçmiş olsun, doğduğu anda sıkıntılarınız sonlanır inş. ben de pıhtılaşma sorunu yaşıyorum , kovid geçirdim, böbrek hastasıyım ve şu an yüzüm felç de doktorum hala doğumla ilgili bişi demedi, ondan sordum acaba ortak mı rahatsızlığımız diye 🙏🏻
HacerAyAksoy Yenianne241 bnde 31 haftalık hamileyim çok kaşıntim var iki gündür kollarım bacaklarım ve küçük kırmızı kabarcıklar çıktı kaşınan yerlerden sivilce gibi acaba sizinde öleymiydi bnde de kolestaz olabilir mi.
minikserce00 Yenianne241 şuan bende aşırı kasınıyorum dedigin gibi ama testler temiz çıkıyor şükür rabbim sana şifa versin suni ile açılma oluyor sende bol sıcak su ile duş yuruyus merdiven egzersiz yapki yumuşama olsun bizide haberdar et burdan Allah’ım yardım etsin ❤️🤍🤲
Yenianne241 Seymakrpnr34 yaşadığım yerde 2 hastane var biri özel ama küçük bi hastene doğum yaptırmıyorlar Orda birde devlet hastenesi var mecburen devlette yapacağım ve kolay kolay sezeryan yapmıyorlar aslında bende normal doğumu cok istiyorum
Yenianne241 Krizantem_ ya öyle mi söyledi benim doktor çok önemsemiyor ki kaç tane kadına aynı anda bakıyor devlet hastanesi işte 😑
Krizantem_ Yenianne241 Evet işe yaramazmış açıklık olmadan. Devlet hastaneleri son ana kadar normal diye diretiyorlar siz yine de kendinizi sezaryene de hazırlayın .
058elf Yenianne241 gerçek sancı nasıl bilmiyorum ama abarttıkları kadar değil bence en azından gerçek sancı da bu kadar ağrılıdır diye düşünüyorum. çnkü gerçek sancısı gelen insanda benim gibi acı çektiğini hissettim sadece benim uzun oldu doğumum sancı geç geldi bana :) akışına bırak doğumu tıpkı suni sancıya da insanlar ön yargıyla yaklaştırıyo bizi
Sweetyy Yenianne241 istemediler , kan testleri verdim , sonuçları bekliyordum, karaciğer enzimleri ve safra asitleri testim yüksek çıktı , doktor yüksek çıkarsa ilaca başlaman gerekir demişti, pazartesi görüşecem doktorla
Babyyyymother Sweetyy merhaba acaba alt,ast alp değerleriniz fln kac çıktı bendede şüphe varda testi yeniden yaptiracagiz