elanur25 Arkadaşlar affınıza sığınarak soruyorum nişan bi kez mi gelir yoksa devam eder mi bide kanlı olması normal mi
Heyecanlianneee elanur25 valla benden sarı nişan gibi biley geliyo ama nişanmıdır bilmiyorum ve 3 gündür geliyo. Kanlı olmasına normal diyolar
Siibeell elanur25 kanlı olması normal, benim 1 hafta boyunca devam etmişti kanlı olarak, kişiden kişiyede degişiyo bazısının 1 2 gün sürüyo
VMS elanur25 kanlı olmasına gerek yok daha açık renk olabilir ayrıca bir hafta sonra da doğum olabilir suyunuz gelirse acil bir durumdur nişan çok önceden de gelebilir
elanur25 Heyecanlianneee bende bu sabah başladı kanlı bi şekilde geliyo doktorum da doğumun başladığını sancım sıklaşınca gitmeö gerektiğini söyledi
Alyas22 Nişan gelince 24 saat içinde doğum başlar diyorlar genelde cnm kanlı oluyor Ama bazı kadınlara göre öyle bazılarına sarımsı geliyor Google yaz görsele bak cıkıyor cnm
Beyzan Alyas22 bu bilgi doğru değil nişandan sonra 1 hafta 10 güne kadar uzuyor süreç o nedenle dokrorlar genelde nişanı çok ciddiye almıyor direk doğum belirtisi olarak. Sadece nişanı gelen anneye kontrol yapıp gönderiyorlar genelde günü filan dolmadiysa
ebrarecem Nişan kanlı oluyor evet bir kez gelmesi yeterli son haftalardaysanız doğum belirtisidir. Sancılarınız düzenli 10dk veya 5dk altına düşerse hastaneye gitmeniz gerekiyor. Düzensizse yalancı sancıdır.
elanur25 Siibeell benim de bu sabah başladı lavaboya gidince geliyo peçeteye leke şeklinde bakalım hayırlısı inşallah
Mom726272 elanur25 geldi yani 🙈😅 hadi hayırlısı 😇Allah sağ sağlim kucağına almayı da nasip etsin inşallah💞 yakındır gelmesi
Dilaam elanur25 benim dogum suniyle başladıktan sonra nişanın geldi baya yogunbir parmak bogumu kadar çok sümüksü kanlı bı şeydi yani akıntıdan ayırt edebilirsiniz farklı bı sey