Bnde 2 kere kürtaj oldum kızlar korkmayın suan 3.gebeliğim yumurtlama testiyle gebe kaldim 11 mayısta 25 mayısta kan verdim 108 cikti 28 mayısta kan verdim 316 cikti bugün yine kan verdim 366 cikti yarn yine kan vercm dun kanamam oldu kahverengi gibi o yuzden kan verdim bugun ama doktorum 2 günde bir ver 2 katı oluyo mu diye bakalim dedi o zaman gebelik normal gidiyormuş bn yinede korkuyorum 2 kere düşük yaptim cunku