Hatice_ee Bebek iyi rahim falan sıkinti yokmus ama cok agrim var dedim sol karnim tas gibi olsu saga sola sirt ustu yatamiyorum canim yaniyo arada agri giriyo nstde sancim cikmadi enfeksiyon yokmus bobrek tasi falan mjdir acaba 🙄🙄 23 haftalik hamilerim
EmrEda4 Hatice_ee Hamile kalmadan önce düşürdüm böbrek taşı okadar sancılı ki bildiğiniz dogum sancısı 😑Bende 25 haftalık hamileyim geçen hafta kısık ve böbrek agrısı için gittim ama çok şiddetli değildi şiddetlenmeden gitmek istedim aslında böbrek taşı düşürecem diye tahmin ettim bu sefer de kum döküyormuşum 😒idrar tahlili verdim sadece bol su içmeyi tavsiye etti
Hatice_ee EmrEda4 aybi sekilde bol su ic dediler banada ama kum dokuyosun yada tas dusurceksin tarzinda bisi denmedi bana