Su-145 Kızlar 16 haftalık hamileyim vitamin olarak en kullanıyorsunuz ? Doktorum magic 3 diye vitamin verdi bitti sağlık ocağından yazdırmam gerekiyor ama ne yazar bilmiyorum ? Önerdiğiniz bir vitamin var mı ?
Haticecakirr Su-145 omega 3 ve Demir kullanıyorum regeninis max Demir oaferon 12. Haftadan sonra bunlara başlamıştık bazı omegeları yazmıyor karşılamıyormuş kendiniz almanız gerekiyor
Oozgn Su-145 27+3 üm kan ilacı feramat, kan sulandirici ecopirin, D3 damla coledan D3, vitamin OMEGA olarakta regenesis Max kullanıyorum
Nzlozkn Su-145 13. Haftada imom yazdı doktorum ve ek olarak hiçbir vitamin kullanmama gerek olmadığını bu vitaminin yeterli olacağını söyledi evet fiyatlar çok pahalı aylık 74 TL ödüyorum maalesef
Su-145 Haticecakirr omega3 Demir ve d vitamini kullanıyorum da multivitamin bitti ve çok pahalı cidden
Haticecakirr Su-145 evet bi danışın doktorunuzu da arayabilirsiniz yazıp yazılmadığı hakkında bilgi almak için bilirler karşılayıp karşılamadığını