Merhabalar tüp bebek tedavisi görüyorum perşembe günü opu (yumurta toplama ) günüm em geç dinlenmel felan istersem haziranda transfer olucak yani Allahın izniyle. Duaya ihtiyacım var . Benimle aynı yolda olan arkadaşlarımında tavsiyelerine ihtiyacım var teşekkürler 🌸