Nilaryamoms Bu tarz ürünler alip memnun kadınızmı bi sayfadan siparis verdim cok güzel görünüyorlar ilk doğduğunda giydirilirmi acaba hem fotograf cekimi icinde güzel durur diye düşündüm
Alpaserdu Nilaryamoms ben işlemeli yaptırdım çok güzel oldu fotoğraf çekiminde giydirdim kırk uçurmasında giydirdim şimdi hatıra diye saklıyorum
Mercimektanesisb HilalYlmz ekinbaby_wedding sayfasından sipariş verdim ben böyle bir yumuşaklık kalite yok bir postta paylaşmıştım zaten profilimden de bakabilirsiniz
Nilaryamoms 112Zeyno- 175 liraya yaptırdım kargo dahil bitmis halini atti bana pazartesi.gelicek kalitesini yazarim.yine
Alpaserdu tanya25 memnun kaldığım sayfayı paylaşıyorum neden annelerimiz gidip fazla fiyat ödesinler 😂
Nur2198 Esen Nakış atölyesi var instagramda çok güzel tasarımları var öneririm. Ben yastık ve 10 lu hastane çıkışı 355 TL yaptırdım
Toprakburak18 Instegramda mavi b0ncuk var arkadaşım isimli hastane çıkışı almış çok beğenmişti bende sipariş verdim haftaýa gelir sadece hastane çıkışı 185 kargo dahil yastıklı fiyatı değişiyor bakın derim kizlar
Nur2198 belisslinaa evet biraz öyle ne yazık ki ama sayfalar arasında içime en çok sinen ve beğendiğim o olunca yaptırmak istedim
Nilaryamoms belisslinaa benimde yastik ile sanirim o fiyat olucak ti ben once hastahane cikisi aldim pazartesi gelicek
Nilaryamoms Zincirliemzikler sayfa ismi arkadaşım almıştı 2 bebeginede memnun idi tavsiye uzerine aldim bende cok ilgili nazik bir bayan umarim gelenlerde güzel olur modeli paylasabiliyormuyuz burda bilmiyorm