Nesli1616 bende kürtaj oldm 2 ay doktorum korun dedi snra eşimle konuşp erken biraz dha zaman geçsin dedik 5. Ayda kendiliğnden oldu hemde o ay bir kere birlkteliğmz oldu o günün ertesi günü de eşim korona oldu korunmdm ama yumurtlama takibi hiç birşey yapmdm adetim 9 gün gecikti kasık ağrılrm oluyodu ara ara hasta olucam diyodum bugün yarn annemlr kan ver dedi sanmyrm oldğnu gerk yok bugün yarın olurum diyodm snra gittim kan verdm hamile olmama ihtimal hala vermiyorm sonucu bilyrm yok diyrm snra gittim sağlık ocağna bende hala tık yok aile hekimi tebrik ederim hamilesn dedi ben şoka girdim ilk gebeliğmde yemediğm içmediğim hiç birşey kalmadı her ilişki den snra ayaklrmı kaldırırdm havaya yarım saat 1 saat dururdm tuvalete gitmezdm hemen duşa girmezdm bunda olmasn diye hemen tuvalete duşa girdim ayağa kalktm oldu Allah vericeği zamanı gerçektn biliyo 5 ay kendi isteğmzle denedik oldu ama sağlıksız oldu gelişmedi boş gebelikti bu bebğimi de biz düşünmedk aklmza bile gelmedi o niyetle birlkte olmdk ama Allah verdi çok şükür sağlıklı