Bebeğim bazı günler karnımda sertleşiyor ve ağırlaşıyor gibi hissediyorum o zamanlar hareketleride azalıyor. Göbeğime dokununca da pek tepki vermiyor o zamanlar. Sizin bebeğinizde de bu haftalarda böyle bir şey oluyor mu normal mi acaba? Üç gün önce yine olmuştu öğleden akşama kadar sürdü akşam düzeldi diğer gün doktora gittiğimde normaldi her şey. Bugün yine öyle oldu. Tedirgin oluyorum ister istemez ama