kızlar yarın regl günüm ve gecikme ihtimali yok cunku ilaç kullanıyorum duphaston . reglime 6 gün kala kan testi verdim sonuç 0 çıktı 4 gün kala 5 tl lik gebelik testlerinden yaptım negatif cıktı ama reglime dair de hiçbir ağrı yok sizce hamile miyim değil miyim