Astrotuba bende yeni geldim 3 ay falan olmamıştır sanırım görev gereği burdayım ama utanıyorum ya birde böyle esmerleşme oldu nedense anlamadım birde kasarım kendimi çocuğa sıkıntı olur korkusu var
son ayda agda yapsam doğuma yakın baya bi gider diyor bi yanım dikişler falan olursa ederse diye