Dae Konuyla alakasız birsey soracağım hamileliginjz ileri dönemde olduğu için😊11 haftalik hamileyim göğüs ağrım bir var bir yok gibi yada ben kendimi çok dinliyorum bilmiyorum sizde de öyle oluyormuydu mesela şuan yok ağrı tedirgin oluyorum
maviscik77 Dae ilk başlarda üstüne bile yatamıyordum çok sızlıyordu sonra kendiliğinden geçti benim , hiç geçmeyecek sanıyordum ama
Mom789 maviscik77 günlük 5.000 adim yürüyüş yapıyorum da bende çok yürüyomuyum ondandır diye düşündüm hatta insallah gecer ay çok kötü biseymis ağrısı cidden
112Zeyno- Mom789 bende aynısını yapıyorum ama aynı sağlıkla kavuşalım yavrularımıza da geçer inşallah sıcaklarda bastı iyice mahvediyor
Eslem0613 Mom789 başka belirtilerde olması gerekmiyormu gebelik zehirlenmesinde önemli riskli bişey çünkü o
Mom789 Eslem0613 evet gözlerde hafif kamasma,bas ağrısı veya donmesi,bulanti ve tabi el ayakta şişlik yanında ağrısı oluyormuş
Mom789 Eslem0613 aynen bendede oyle hersey normal ama sag el ve sag ayak Şişli bir şekilde sabaha nazaran biraz indi ay bi dogursaydikta normale girseydik
Elifmstf Mom789 bebek kokusu hiç yıkanmadan bile mis gibi geliyor gerçekten öperim canım büyük bi zevkle🥰🥰 Rabbim sağlıkla kucağa almayı nasip etsin kuzum. Çok çok güzel bişey yanında olması. Hala bile diyoruz bu bizimmi diye öyle guzel🧿🧿🧿