esratalha korkmayın bence bende hep normal doğum hayal ettim hastahaneye gittiğimde açılmam 5 cmdi açılmam çok hızlı ilerliyordu 8cm açıklıklıkla sezeryana alındım o kadar 12 saat hastanede 6 saat evde sancı çektim boş yere bazen olmayınca olmuyor . Normal doğum travma oldu resmen bende keşke en baştan sezeryan isteseymişim dedim doğum sonrası biraz zor oldu ama tam on beş günde herşey geçti şu an 25 günlük kızım bazen normal olup haftalarca oturamayanlar oluyor benim gibi doğumda ayrı travmalar yaşayanlar oluyor korkmayın korku endişeyle girmeyin doğuma gerçekten doğum sonrasını çok etkiliyor doğum öncesi yaşanan stres mutlu olun tadını çıkarın ne güzel hiç travma yaşamadan bebeğinizi kucağınıza alacaksınız 🙏