Hanımlar 29+3 gebeyim. 3 gün önce doktora gittim her şey normaldi bebeğim yüzünü göstermedi omurgasını gördük o şekildeydi. 3 gundur hareketleri yavaşladı daha önce her dakika kıpır kıpırdı. Sağa sola dönünce hareketleniyo ama gün içinde sağa sola dönmeyince hissedemiyorum. Normal midir acaba