Yarın 8. Haftama giriyorum burda okuyorumda böyle şeyler kızlar bende hiç birşey yok ya ne bulantı ne kasık ağrısı ( adet döneminde de olmazdi zaten ) ne ağızda değişik tat ne aserme ne tiksinme eskisi gibiyim bu bir sorun mu yoksa sanslimiyim acaba (maşallah diyin ) 🥰🥰🥰🙏🙏🙏