Pazartesi günü benim de oldu acile gittim progestan 200 yazdı fitil olarak ben de 3 öğün kullanıyorum. Çarşamba sabah yine az oldu geçti. dün de kontrole gittim kanama alanı vs yoktu çok şükür. İlaca devam edeceğim. Bir de bir Tane prolutan iğne yazdı. İnşallah bir şey olmaz. Endişelendirme kendini🙏