Ezgid91 Merhaba 7 hafta 4 günlük hamileyim bugün karnımda ve kasıklarımda her zamankinden daha çok ağrım oldu yaşayanlar bilir normal mi acaba?
Kubranurbulur Kuzum benim başından beri var 10. Haftadayım hala var kasık değilde böyle sağ tarafta tam karın boşluğunda gibi bir ağrı ve bir anda bütün karına adet sancısı gibi yayılıp asla geçmeyen inatçı bir ağrım var gayt normal ben her doktora gittiğimde doktorum sağlıklı skntı yok dedi hrr şey yolunda dedi. Ama her gebelik iiçin tabiki aynısını söyleyemeyiz muhakkak doktoruna sor yinede 😘