Merhabalar. Bir sorum olacak herkese. Bebek doğduktan sonra bulunduğum ile kimliğini çıkartmak istemiyorum. Kimliğinde istanbul yazsın istiyorum. Diğer evim istanbul’da ama doğumu bu il’de gerçekleştireceğim farklı sebeplerle. Yani bebek X bir il’de doğum yapsa dahi, anne ve baba ikamet ettiği ilin dışına bebeğin nufüsünü yazdırabilir mi? Yoksa anne ve baba’nın o il’de ikamet etmesi şartı var mı? Burada zorunluluk nedir? Ya da zorunluluk var mı yok mu? Böyle bir durumu deneyimleyip yapanlar oldu mu? Yani ben bebek doğduktan sonra istanbuldaki evime gitsem baglı buluman nufus mudurlugu bebegın kaydını istanbula cıkarır mı? İkametım şuan istanbulda değil. Yani bir şart var mı?