İyi günler güzel anneler bebeginiz ulturasyonda ilk kaçıncı haftada gördünüz dün hastaneye gittm doktor 5 haftalik dedi ama sadece kese var 2 hafta sonra kalp atisi icin gel dedi bi sorun yok dedi ama cok korkuyorm bos gebeliktir diye normal mi sizce?