snevacimm Ben normalde ayva tüylerini dahi alıyordum. Tüyden pek haz etmiyorum çünkü. Çoğalma falan yaşamadım hiç… Hamilelikte önce tüp ağda ile alıyordum ama hamilelikte boncuk ağdayla alıyorum. Acıtmıyor, sarsmıyor da göbeği. Sürüp elinle pıt pıt çekiyorsun