Birkelebek Kizlar dunden beri ne yiyip icsem istifra ediyorum dun acildeydim tahlillerden bisey cikmadi nst ultrason normaldi. Serum verildi o biraz rahatlatti ama gece yedigimi sabah yine cikardim suan yine bulantim var ben ne yesem midem bulanmaz zaten canim bir sey istemiyor sirf bebegim ac kalmasin istiyorum :( her sey yolundaydi kendjmi iyi hissederken sabaha kadar aralikli uyudum rahat pozisyon bulamamaktan yastiklarla yatiyorum mecbur sirtim batiyor boyle napicam bilemiyorum
Saganak Birkelebek ben kusmamak için hiç vitamin kullanamayıyorum şu an çünkü vitamin kullansam bişi yiyemiyorum kusuyorum en azından kullanmayınca ne istesem yiyorum varsa kullandığınız gözden geçirin bence ama ağrılar benide mahvediyor çok fenayım
Birkelebek Dik yuruyemiyorum alt taraftaki baskidan ordek gibi yuruyorum sanki surekli tuvaletim var ama gidince yok
Birkelebek NurKaradmn son haftalar zor derlerdi nesi zor falan demek ki bende etki etmedi diyordum kendi kendime nazar degirdim 😢
NurKaradmn Birkelebek bende senin gibi derdim şimdi hergün geçtikçe ağırlaşıyorum farklı oluyor hergünüm duygusallığım normale dönmüştü arttı vs vs resmen il üç ayı tekrar yaşıyorum gerçekten hamileliğin 2. Trimesteri balayıymış 😀
Birkelebek Saganak olabilir mi acaba daha onceden bulanti yapmiyordu bende ama :/ ne kullaniyorsunuz benimki megadyn pronotal
Saganak Birkelebek şu ana kadar o kadar çok denedik ki hepsi kusma yaptı vinalac premesis decavit devit3 hiçbişi kullanamıyorum demir ilacıda denedik aklımda değil oda bulantı yapıyor bende