Kizlar 21haftalik hamileyim. Hamile olmadan önce içerdim. Yemeklerle beraber ayran niyetine. Şimdi tekrar hasliyim diyorum bağışıklık için iyi oluyor ama siz nasıl kullanıyorsunuz bazı ywzilarda sabah aç karnına içiyorum demişler onu sanki yapamam yemekle içen varmı? Birde hangi sıklıkla tüketiyorsunuz. Doktoruma sormayı unuttum sakıncası yoktur sanırım hamilelikte. Hangi markayı içiyorsunuz bide. Ben altinkilic ve içim aldım. Markette 1er tane kalmıştı ne bulsam aldım sade olanı tabiki:)