Kızlar Perşembe günü duş alırken düştüm. Hemen acile gittik 36+1 günlük gebeyim
Açılmamın 3 cm düzensiz sancılarım çıktı. Şuan da sancim var sanki bebegin kafası hep bacak aramda gibi hissediyorum 😪 doğum için de erken dedi dr 37 haftayı tamamlamadan prematüre bebek olur küveze almamız gerekebilir dedi. Bu durumu yaşayan oldu mu ?