Düşük olsa dayanamayacak sancın olurdu muhtemelen. Daha önce düşük yapmış biri olarak o sancıdan öleceğimi sandım, ayrıca yoğun kırmızı kanama, ateşlenme ve kusma yaşadım. Ayakta duracak halim yoktu. Sizinki bence hamileliğin verdiği yorgunluk ve halsizlik 😌