Benim erken döllenme demişti ikili taramada benim adet tarihime göre 35 Haftayim ultrasona göre 37. Haftadayim geçen hafta başka doktora gitmiştim sen adet tarihini bilmiyorsun senin bebeğinin her şeyi 36 ile uyumlu bir ay içinde doğumun olur nst de ağrın var dedi kafam karıştı