Mervekarasenol Merhaba bende o haftalarda boynuna kordon dolanmıştı doktor takibe aldı sürekli en son gittiğimde 39+0 da sancısız 3 cm açıklıkla önce suni sancı verelim açılma olmazsa sezeryana alalım dedi ve omzunada dolanmıştı suni sancı verdi bekleyerek riske atmak istemedi hamdolsun normal doğumla doğum yaptım ve 38 haftaya kadar kanalda olan bebek son hafta kanaldan çıkmış sol tarafıma yerleşmişti sancıyla son anda tekrar kanala girerek normal doğum yaptım korkma Allahın izniyle bişey olmaz benim bebeğim çok hareketliydi karnımda dolanmalar ondan olmuştu