Cakil01 Arkadaşlar merhaba. Haftasına göre gelişimi geride olan bebeklerde doğum tarihi değişir mi bilgisi olan var mı? Yani; normalde diyelim ki 38.haftadayız fakat bebek 36 haftalık Kg ve Cm e sahip. 38.hafta da sezeryan a alındığını da varsayarsak, 2 hafta ileriye mi atılıyor doğum tarihi? (40 haftalı 38 görünümlü) Karışık oldu ama umarım anlatabilmişimdir😚
Elif4334 Cakil01 sata göre doğum yapıyosun canım kızım 29 haftayla uyumlu gözüküyodu ama 35. Haftamdaydım ve doğum yaptım
Zeseceme Cakil01 benim 3. Hamileliğim 7 yaşında kızım 3 yaşında oğlum ve 35 haftalık hamileyim bende sigara kullanıyorum hemde biraz fazlaca bırakamadım hiç birinde sadece kızımda 7 ay içmedim.kızm 3860 oğlum 4380 bu bebişimde 2 haftaya yakın önde gidiyor yani tabiki içmesek daha iyi tedbir bizden takdir Allah’tan ama söyledikleri gibi hiç içmeyenlerdede sıkıntı oluyo rabbim cümlesine sağlık sıhhat versin.
MasalAlparslanMom Cakil01 sata göre 38 +3 te Doğum yaptı dün arkadaşım. Bebek’te gelişim geriliği son 2 haftada hissedilmişti. 2300 gr falandı 36da. Karın çevresi 1 hafta geriydi. Neyse işte 38+3 te nişanı suyu geldi . Bebek 32 hafta uyumlu doğdu prematüre demiş doktor. Arkadaşımın olayı daha dün yaşandığı için emin olarak cvp verdim . Endişelenmenide istemem bende bi hamileyim sonuçta yanlış bildiğim bişeyi emin olmasam yazmam. Hakkımızda hayırlısı hepimizin
Aslihan26 Cakil01 evet sigara kullanıyorum malesef ama başka problem yok. Genetik dedi doktor minyonmuş
Cakil01 Aslihan26 Bende sigara kullanıyorum, acaba bu da bi etken midir🙄 Çevrem beni panik etti resmen doğmadan küvöz e aldılar çocuğu 🤦🏼♀️
Cakil01 Elif4334 Allah bağışlasın🙏 6 hafta geriden geldi o zaman? Herhangi bi sağlık sorunu ile karşılaştınız mi? Bir de neden 35.haftada oldu doğumunuz, çok soru sordum kusura bakmayın🤗🤗
Dnzsevval Elif4334 cocugunuzun butun olcunleri mi 6 hafta geriden geliyodu yoksa sadece karin cevresi vs mi? Benim bebeğimde de gelisimiyle ilgili sorun var maalesef o yuzden soruyorum. Bacaklari 5.5 karin cevresi 3 kafası 1 hafta geride😑
Aslihan26 Cakil01 ya ne kadar istifinize bağlı. Doktor o şekilde söyledi bana. Ben bırakamadım malesef ama sizin iradeniz sağlamsa bırakabilirsiniz. Diğer insanları pek takmayın bebek niye küveze girsin ki problemi yoksa
Ozteber Cakil01 doktor sigara içen annelerin bebeklerinde kilo düşüklüğü ve geriden gelme olduğunu sölemişti. Inşallah ole bişey yokturda
Elif4334 Dnzsevval valla karın çevresi falan demediler canım genel olarak geriden geliyodu gelişimi 29. Hafatalarda durmuş kızımın kilo almadı hiç ondan sonra suyum bitince aldılar kızımı sormak istediklerinizi seve seve cevaplarım bu arada
Cakil01 Aslihan26 En az 10 tane içiyorum günde, bende bırakamam gibi ama en azından ne kadar azaltsam kardır 🙄 teşekkür ederim bilgiler için🤗
Dnzsevval Elif4334 saglikli sihhatli buyutsun insalalh bundan sonra.. bizde 20. haftada gerilik basladi su an 32. Haftamdayim 5.5 hafta geriden geliyor yavrumun kolu ve bacagi. Doktor iskelet hastalığından supheleniyor boyle geriden geldigi icin. Biz bir umit bekliyoruz kilosu da dusuk Rabbim korktugumuza ugratmasin. Kac cm dogdu 35. Haftanizdayken?
Sinemkurtkarakussk35 Dnzsevval benimde şuan bütün kemiklrri küçük ve kısa ana genetik olabilir diyor doktor görüntü yerleşim güzelmiş 38+4üz 44 cmdi çarşamba günü
Cakil01 Ozteber Benim doktorum sormadı bana en başında bende söylemedim açıkçası. Bolca protein tüketmem gerektiğini söyledi şimdilik. Kendi kendime araştırarak öğrendim sigaranın gelişim geriliği yaptığını🙄😞
Ozteber Cakil01 10 tane çok ya yarıya düşürün en azından zor biliyorum ama bende içiyorum eşim eve geldigind e bi iki nefes çekiyorum sadece tek bitirmiyorum yani
Cansurella Cakil01 35 haftalık hamileyim dün iki fırt cektim cok üzüldüm ya bende iciyorum ama hamile oldugumu ögrendiğim an bıraktım benim bebekte ıkı hafta önden gidiyor gelisimi ❤️
Aslihan26 Cakil01 ben sormuştum günde 5 'ten fazla içmemeye çalış demişti. Gün-de 1 paket 1 buçuk paket içenlerde kilo azlığı plasentadan erken ayrılma gibi sorunlar olabiliyor demişti. Ama bi çok insan söylediğime kızabilir fakat sigara içmeyenlerinde olabiliyor böyle geriden gelme veya herhangi bir sıkıntı. Bende çok isterdim içmemeyi ama beceremedim benimle alakalı bir sorun. Emzirme döneminden sonra yardımla bırakmak istiyorum en azından ikinci çocukta içmemek icin
Ozteber Cakil01 ben günde 1 sigara içiyorum dedim oda eşimden çekiyorum bütün bile.icmiyorum ama ona bile karşı doğal olarak bak düşük kilolu doğum yaparsın ki bu en iyi ihtimal dedi doktor
GizembilirCebeci Aslihan26 Cakil01 Bende 38+3 deyim normalde günde bi buçuk paket içen insandim hamileliğimi öğrendiğimden beri zorla 5 e düşürdüm bazen 4 oldu bazen 6 arada 3 keşke tam bırakabilseydim ama olmadi 😔 kimsenin lafina bakmayin doğru bişey yapmiyoruz tabiki evett ama birşey olacaksa her şekilde olur içinizi sikmayın ve tavsiyem ben öyle yapiyorum yani hergün kendiniz mayalayip boş bol kefir yapip için netten de araştırabilirsiniz faydalarını sigaranin zehirini binevi o şekil temizlemeye calişiyorum ve bebek için de cok faydali kilo yapici ve 31. Haftamda bebeğim haftasindan zayiftii hergün düzenli muz yedim süt içtim peyniri coğalttim bol bol kefir içtim bi sonraki kontrolde haftasini yakaladı kötü düşünmeyin stres yapmayın sağlikla sıhhatla doğsunlar inşallah 😌