37+2 yım ve bebek başıyla aşağı ittirdi gün boyu karnımın içi ağrıyla kıvranıyor yanlarım agriyo ve karnım taş gibi dün geceden beri bebek sürekli hareket halinde sabaha kadar ağlamaktan ağrıdan uyuyamadım ilk kez yorumlarınızı bekliyorum erkek olacak bebeğin kafası kanala giriyo diyorlar böyle zor mu geçer kanala girdiği zamanlar çok sancilaniyorum sanki regl olacaginiz zaman şiddeti bı sanci gelir ya öyle bişey düşüncelerinizi sabırsızlıkla bekliyorum