Ays0 o kadar haklısınız ki, göbeğin aşağıda bile dediler bana. Ama doktorum her şey olması gerektiği gibi diyor Sağlıklı diyor, gelde anlat çevrene. Cok sinir bozucular çok. Zaten koronadan kimseyle görüşmüyorum ama dışarda markette görünce söyledikleri şeyler bunlar yani düşünebiliyor musun😄