Bana durum çok saçma açıkçası çünkü iki gebeliğim de ard arda çok kilolu hamile kaldım ilkini daha 4 haftalıkken ultrasonda görünmüştü ikinci de de hiç bir problem yaşamadım. İlk hamileliğim de 111 kg ile hamile kalmıştım 116 ile Sezeryan doğum yaptım ikinci hamileliğim 118 ile hamile kaldım 125 ile doğuma girdim 3 gün oldu şükür problem yaşamadım bence dert etmeyince sadece çok kilo almamaya çalışın bir problem olmaz Allah’ın izniyle 🙏