cgla1 Arkadaşlar aptamil prematüre mama kullanıp memnun kalan varmı acaba ? Kilo alımına etkisi oluyor mu?
Bsmlh cgla1 canımnben ilk bebegım prematüre dogdu bunu kullandım ama sekerlı olduğu için meme reddi oldu mecbur bu mama ıle büyüttüm bence en güzeli evolvia mama bu bebegımde bubu onerdı dr şeker yok omegası fazla b12 vs cok
Bsmlh cgla1 evolvia prematüre olanı var sanırım gaz yaparsa evolvia ac var benegınız aşırı gazlı ise biagia damla var hemde d vitamınli