Havva1 bol bol zıbın aldım (e bebeginkiler çok güzel) ikili takım çok aldım tulum da aldım ama fazla almadım ayaklı olduğu için ayakları kasar hemen diye düşündüm. Penye battaniye çok aldım çok kullanışlı dediler. Müslin örtü kalın battaniye vs. Fırça tarak seti ,ateş ölçer vs vs saymakla bitmez bebek ihtiyaclari 😄