Sevilto 12.haftayım çok biley yiyip içemediğimden sanırım bazı şeleri yendiğim zamanda özellikle kaşığımda ağrı oluyor buda gaz sancısıdır diye düşünüyorum.gaz sancısı çeken var mı hamile iken neler öneririrsiniz.bide bu sorun devam ederse çocuğum sa gaZlı mı olur?
sudamlasi Sevilto çocugun gazlı olmaz canım korkma gaz sancın oldugunda yürümeye çalış bi kaç pozisyon biliyorum gaz çıkarmada yardımcı ama burdan tarif edemem🤷🏻netten bi bak istersen belki çıkar pozisyonları
Anakralice Cok normal 20.haftaya kadar gaz problemi oluyor ayaklarını sıcak tut malesef havalar sıcak ama çorap giyebilirsin ve karnını sıcak tutmanda önemli yoğurt ve süt ürünleri laktozsuz tüketebilirsin :)
Sevilto Anakralice valla bu sıcak havada çorabımı çıkarmıyorum yorganla yatıyorum yine bile beni buluyor 😀😅