Dilaraksknclk Merhabalar 35 haftalık hamileyim 37 de sezeryanla doğum yapıcam ama sanki 2 gündür bebek aşağıda gibi hissediyorum görende söylüyor. Bende korktum . Bu haftada normal mi acaba bu durum
BTSG04 Dilaraksknclk olabilir tabiki benim bebeğim 34. Haftada baş aşağı döndü 36da kanala girmişti ama bu yakın zamanda doğum olur anlamına gelmiyor ben 40+5 oldum bekliyorum
Sed22-09 Dilaraksknclk normal bebek kendini doğuma hazırlamaya başlıyor artık canım bnm 30dan beri kanala girmiş vaziyette şuan bende 35deyim
Yuceroglu Dilaraksknclk artık doğum kanalına girmiş olabilir. Ama hemen doğacak diye bir şey yok. Sıkıntı yapmayın kendinize ☺️