Dilek060 esraemreee kaldi 102 gün hayirlisiyla ins cok korkuyorum ama sabirsizliklada bekliyorum oğluşumu
Kumral5 Dilan_tuana Eylül 5 gosteriyor fakat normal düşünüyorum bi aksilik olmazsa oyuzden gününü kendi sececek nasipse ☺️
Candanesra esraemreee bizde 22+2gunluk olduk 124 günümüz kaldı Rabbim hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 😊🍼
Dilan_tuana Kumral5 Rabb’im hayirlisyla kucağınıza almayı nasip etsin benim ilki sezeryan olduğu için buda sezeryan olucak Ağustos sonu gibi olur diye düşünüyorum ama bilmiyorum tam 😊