Ilkayy Denyfk detaylı ulturoson. 20 ile 24 haftada yapılıyor oda 5. Ay denk gelmiş oluyor 1 kere oluyor
YelizAtilla Denyfk canım doktoruna göre değişiyor benim doktorum sadece 18-24 hafta arasında yapılan detaylı ultrason yaptı sadece ama kuzenimim doktoru ikili için detaylıya soktu 20 haftalıkken detaylıya soktu birde 34 haftalıkken girersin demişti.Tabi hepsi para bence o kadar çok detaylıya girmene gerek yok benim doktorumun ultrasyonunda renki foto da çekiyor o yüzden girmiyorum da ☺️
Lulemom Ben bi kere detaylı ultrason biliyorum oda 19-24 hafta arası olan 🤔 başka yapılmıyo eğer bi sorunun yoksa
Denyfk Lulemom ondan sonra nasıl takip ediliyor ilk hamileliğim ve hiç bir bilgimiz yok bununla ilgili bi blogta göremedim o yüzden sordum teşekkür ediyorum 🤍
Lulemom Denyfk eğer bi riskin yoksa kimi doktor ayda bir kontrole çağırıyo. Benim riskim yok ama bazen 2 haftada bir bazen 3 hafta da bir çağırıyo. Rutin kontroller oluyo ultrasonla. Başka bişi yok. 19-24 haftada da detaylı ultrason oluyo. Benim kendi doktorum yaptı ama yapmayan doktorlar uzmanına yönlendiriyo seni. Başka doktora yaptırıyosun yani. Doktorun seni her türlü yönlendirir
Sevi36610 Denyfk doktora göre değişiyor i.benim gittiğim hem kadın doğum hem perinatolog her gittiğimde bakıyor herşeye nerdeyse.bazı doktorlar sadece kilo boy gelişim karın çevresi kafa bakıyor.tamamen doktora bağlı yani.
eylul02 Lulemom benımde ilk gebeliğim 19. Haftada detaylı ultrasonla kendi doktorum baktı. Benım merakımda hani renkli oluyor ya bebek tam belli oluyor ultrason kagıdında onu ne zaman yapıyorlar
Gozdeku eylul02 detaylı o belli olan renkli fotoğraf verilen işte. Perintoloji ya da radyoloji uzmanı yapıyor onu. Tek tek ölçüm yapıyorlar.
Lulemom eylul02 o renkli ultrasonda ben 12. Haftadan beri görüyorum bebeğimi. Doktorumun cihazında var. 12. Haftadan sonra bana siyah beyaz çıktı vermedi hiç. Hep renkli veriyor. Ha tam anlamıyla yanaklarının dolduğu bebek halini aldığı hafta 25. Hafta falan.
eylul02 Lulemom ben hep siyah alacam o zaman 😐 belki ileriki haftalarda veriliyordur diye seviniyordum. Özele gidiyorum renkli istesem verilmiyor mu acaba
idiloska 18-24 hafta arasında bir kere, bebeğin bir sağlık sorunu varsa aylık olarak perinatologla devam edilebiliyor. Ben 22′de gittim böbrek sorunu var en son 29′da perinatolog gördü şu an 35 haftalığım, doğum sonrası nefrolog ve ürologla devam edeceğiz
Lulemom eylul02 her özelde yok sanırım. Yine de bi sorun. Genelde varsa her kontrolde renkli olarak da bakılıyor çünkü.