Kızlar ben anadolu yakasında oturuyorum. Özeller pahalı geldi bize her devlet hastanesi de çekmiyo detaylıyı. Eğitim araştırmalar yer bulamıyorum. Doktorum bi sıkıntı görmedi ama her ihtimale karşı ben her hastamdan istiyorum mutlaka diyor. Bana bi çözüm gösterin🥺