EdaKnayenkartal Siz gebeliğin yarısını geçmişsiniz, erkek doktorlardan daha da çekindiğim için kadın doğum da genellikle bayan doktor tercih ediyorum. Acaba aynı hastanede çalışan Hande, Nihal ve Şule Hanım hakkında bilginiz var mı?
Gebeliğiniz ve doğumunuz çok kolay geçsin, bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alın inşallah.