14 haftalığım 3 gün önce başladı gribim, acile gittim doktorumla konuştum baş ağrımda vardı çok. Serumla parol verdiler 3gündür yatıyorum. Bitki çayı içiyorum hep. Yarında işe gitmek zorundayım 😪 bol bol dinlenmek lazım yoksa geçmiyor bu hastalık malesef 😪