miniklerimm- 29haftalik olduk bugün şidetli kaşık ve bel agrım var ara ara dahada sidetleniyo bacaklarım çok sis ve agriyo 🥺🥺ilk kızımın doğumunda böyle olmuştum sancı değildir degilmi başka ne olabilir
Kamile71 miniklerimm- inşallah değildir canım ne kadar sürdü ortalama , bende aynı haftadayim iki gün önce oldu bendede çok siddetliydi
Kuyumcu miniklerimm- o haftada bana odlu ama kasık agrım vardı felaket megersem kum dokuyormusum doktora gıdın muhakak
miniklerimm- Kamile71 hâlâ geçmedi yaklaşık 10 saat oldu bel agrım hiç gecmiyo karin agrım 50dk bi şiddetli kamptan kötü giriyo biraz sürüp gidiyo
miniklerimm- Kuyumcu geçen hafta gittim idrar yolu enfeksiyon vardı ilaç kullandım ama bu doğum sañcisi sanki🥺🥺🥺
Kamile71 miniklerimm- ben dün doktora gittim ağrı olduğu an beklemeyin acile gelin dedi Tabi gaz sancisida olabilir dedi benimki iki üç saat sürmüştü nst ye bağladılar sancı çıkmadı istersen bı acile görün sanciyi serumla durdururlar
Kuyumcu miniklerimm- vallahi bende onu karıştırıcam dıye korkuyorum doğum sancısının nasıl bırsey oldugunu bılmedıgım ıcın sabahdan berı sag kaıgımda felaket bır batma agrı vardı duş aldım aıcak suyla gecti 😂 bukadar erken doğurmam heralde dıyorum gercı erken dogum rıskımde var su azlıgından
miniklerimm- Kuyumcu ikinci doğumum o yüzden biliyorum bel ağrısı ara ara kaşık ağrısı bebeğin her hareketini aşağıda hissetme sadece çok düzensiz şuan