Kızlar dün fırından mayalı 2 hamur aldım ayıptır sölemesi akşsma pişi yapıcam diye ama yapamadım akşam yapacağım bir şey olur mu dedima fırıncı dolaba koy bir şey olmaz dedi ama şimdi akşam yapamadm şimdi bu sabah yapacağım bir şey olmamıştır dimi tecrübesizim :(