Kbra0403 Merhaba kızlar sizlere bir sorum olacak bende polikistik över var tüp bebek yaptırdım ve suan hamileyim 12 gün oldu transferim gercekleseli sabah bi sancıyla uyandım böyle adet olacakmışım gibi sizce normal mi ? 🥺