2bebek3gebelik depsizoo valla yavrum Allah yardımcımız olsun analık zor benim ilk çocuk böyle değildi yaşım 21di o zman şimdi 30 heralde ondan diyorum bende senin yaşın kaç
2bebek3gebelik depsizoo kız sus kendimi avuttum ben:)) olsun canım benim bu günlerde geçecek kızım 8yaşında herşeyi unutmuşum güzel yanlarına odaklan bunlar tuzu biberi bir zaman sonra bebeğin ile alakalı sadece güzel şeyleri hatırlayacaksın bunu unutma
Elf3535 depsizoo bacaklariniz ve diz kapaginiz falanda ağrıyor mu benim hiçbirşekilde geçmiyor magnezyumda kullandim işe yaramiyor
_Elifffffff_ depsizoo hamileligim en başından beridir cekiyorum malesef ::( doktorum sadece magnezyum verdi onunda hiç bir faydası olmadı gecmiyorda:( sanırım doğum yapınca geçicek başka çaresi kalmadi