Sose21 Aralık’ta doğum yapacaklar bebislerinizin cinsiyeti belli oldumu biz bugün 12 haftalık olduk öğrenebilirmiyiz
Zehraace Sose21 Aralık degil ama kasım sonuyum 12+6 da %70 kız dendi. 1 ay sonda netleştiririz dedi doktorum 🥰
gazetecianne Sose21 ikizlerime tahminde bulundu doktorumuz baya da uğraştı iyi doktor bulmanız şart ☺️ 13+3 üz
Husn-izan Sose21 bende aralıgın ortalarında doğum yapıcam 12+6 oldum doktor dün erkeğe benziyor 1 hafta daha bekleyin kesinleşir dedi bacak arası doluydu eşimle birlikte gördük ama burda herkes kızlarında bacak arası sişik oluyor dedi aklım karıştı 🤷🏻♀️ Eğer gidersen tahmin yapar ama kesin bişey diyemeyebilir bana kesin demedi 😊
Mucem 10+4 de doktorum erkek deyip çıkıntıyı göstermişti. Gerçekten de kocaman bir çıkıntı vardı, beni ikna etmişti 🙈 fetal dna sonucum dün geldi ve cinsiyet kız ☺️
anneyimmm_ Sose21 11+4 üz bugün 10 haftalıkken kıza benzetti , bi sonraki randevuda bebek 12+ 4 olacak inş kesin söyler
Nurayse93 Arkadaşlar cinsiyet tahmininde bulunur musunuz 11+1 günlük 🌸🌸🌸 https://www.hizliresim.com/ouzoes0 https://www.hizliresim.com/7f1p8c6
Mavisehir İkili test yaptıranlar devlette ense kalınlığına bakildimi ve özelde ikili test ücreti nedir
Momlife1 Merhabalar benimde doğum 2 aralıkta gözüküyor cuma günü randevum var 13+4 olacak kızımda 12. Haftada söylemişti doktorum merakla bekliyorum heyecanlıyım 😅😇